۱۳۸۹ دی ۲۴, جمعه

مملکته دارند؟ -1


سه ماه بود صورت‌حساب اینترنت ما رو نمی‌فرستادند، هر ماه زنگ زدم که چرا نمی‌فرستید؟ نکنه بعدا جریمه‌ی تاخیر هم بگیرید، گفتند نه  سیستم ما یه اشکال داره حل که شد می‌فرستیم، جریمه هم نمی‌کنیم نگران نباش. حالا یه‌هو قبض هر سه ماه اومده، برای عین هر سه ماه جریمه‌ی تاخیر در نظر گرفتن، مملکته دارند؟


مملکت: کانادا

کلا من اعتقاد دارم می‌شه واقعا برای کارهای این کشورهای توسعه یافته هم کلی مملکته داریم نوشت که می‌شه "ممملکته دارند". بعد از این همین‌جا گاهی می‌نویسم نمونه‌هایی‌ش رو. 


۵ نظر:

  1. سلام
    ببخشید که کامنت بی‌ربط می‌گذارم. از قالب وبلاگ‌تان خوشم آمده؛ به خصوص این که تاریخ بایگانی‌اش هم شمسی است. ممنون می‌شود اگر بگویید کجا می‌شود این قالب را پیدا کرد و لنیکش را بگذارید.

    پاسخحذف
  2. سلام
    شما همان فردی هستید که در پست قبلی هم کامنت گذاشته‌بودید؟ ببخشید فراموش کردم. من توسط راه‌نمایی‌هایی که در این سایت‌ها بود و انجام قدم به قدم کارهایی که گفته بودند در کد قالب تونستم تاریخ‌ها رو شمسی کنم. خودم هم خاطرم نیست کدوم رو انجام دادم ولی با مطالعه‌ی این لینک ها می‌تونید انجام بدید. اگر در گوگل هم بزنید تاریخ شمسی در بلاگر کلی صفحه‌ی دیگه هم میاد
    http://sobh.netfirms.com/solarmanual.html
    http://1555206659055346434-a-1802744773732722657-s-sites.googlegroups.com/site/bloggerfa/download/files/persianDate.swf?attachauth=ANoY7cr83lLcBVGRCqyDjOU63gqVqWJYla6ftKIKv32mKuAsHVXg_JIjZWHUnhbOg6txqdSYoUc-X2ZnhDyZTCmbIfMFaZGEH-5DWmmOa6TOvpjMpE4jH6bXSAA5ElHSkw7V-wZsnkHw5THoMwPuK1N9Mk0l2ALA5vH0RvmeuBoV3kGNnFtcXDaqy7GFetDZUeEXrn_nstnXqQ1LagNXD7fgtgnwm2MBtw%3D%3D&attredirects=1
    http://vahidnasiri.blogspot.com/2008/12/blogger.html

    پاسخحذف
  3. ممنون از راهنمایی. بله من همان کامنت‌گذار نوشته‌ی قبلی هستم.
    خوش باشید

    پاسخحذف
  4. احسان م.۲۷ دی, ۱۳۸۹

    يه بار با دوچرخه تو يه خيابون خيلي خلوت از چراغ قرمزي كه براي عبور عابر پياده گذاشته بودند رد شدم، يهو موتور پليس رسيد 25 يورو جريمم كرد!
    حالا بگو چجوري پول دادم؟ يه دستگاه POS بيسيم از تو جيبش درآورد گفت كارتت رو بكش. كارت كشيدم و رسيد گرفتم!
    اومدم ايران، چهار بار از چراغ قرمزهاي خيابون آزادي رد شدم و فحش دادم به پليس آلمان تا دلم خنك شد.

    پاسخحذف
  5. خب شما می‌تونین برین اعتراض کنین و من بعید می‌دونم نتونین حقتون رو بگیرین. بگین که فاکتورها دیر فرستاده شده و اینکه زنگ زدید و بگین که برین ارشیو تلفنتون رو بگردید. سر من هم چنین بلاهایی در فرانسه اومده و هر بار حقم رو گرفتم. خلاصه ما سرحسابتون نشستیم ببینیم چه مملکتی دارند کاناداییها!
    ضمنا غش کردم از کامنت بالا :)))

    پاسخحذف