۱۳۹۱ فروردین ۶, یکشنبه

از بچه بترس


فامیل دور: دوران بچگی، می‌دونید؟ برای من یه دوران مخوفیه به نظر من. از بچگی، آقای مجری نفرت داشتم، از خودم از هر چه بچه‌ي دیگه که بود نفرت داشتم. می‌ترسیم، می‌دونی؟ اینقدر وحشت داشتم که همه‌ی آرزوم بوده که از بچگی زودتر بزرگ بشم و این دوره رو سپری کنم. حالا که با موفقیت این دوره رو سپری کردم. بذارید با خوشی و...

آقای مجری: دوران کودکی قشنگ‌ترین و شیرین ترین دوران آدم‌هاست.

فامیل دور: آقای مجری حرفا می زنیدا! ما تو دور یه ضرب‌المثل معروف داریم می‌گه که اگه که یه روزی تو یه جنگل مخوفِ تاریکِ مه گرفته داشتی قدم می‌زدی یه دفعه‌ای پشت گوش‌ِت یه صدای نفسی شنیدی، دیدی یه شیره که دهنش رو باز کرده و گشنه‌ هست و دندوناش رو قشنگ مسواک زده و تمیزه بعد اون ورش یه بچه دیدی "از بچه بترس".

۲ نظر:

  1. نههههه نترسسسسس :دی
    یه سوال، امسال هم دوباره داره سری جدید کلاه قرمزی میده؟

    پاسخحذف
  2. نه نترس!! اون شیره وحشتناکتره آقا مطمئن باش! سخته ولی ترسناک نیست ;)

    پاسخحذف